De vraag

WELK VERHAAL PAST BIJ ONZE HUIDIGE ORGANISATIE?

De opdrachtgever

WIHABO

Het managementteam van deze Brabantse drukkerij vroeg ons te ondersteunen in hun zoektocht naar de juiste positionering. Zij waren de laatste jaren sterker en sterker geworden, terwijl de crisis en de ontwikkelingen in de branche anders deden verwachten. Door ondernemerschap en het maken van de juiste keuzes op het juiste moment is Wihabo een grote speler in Nederland geworden. Zo realiseren zij de gepersonaliseerde repen van Tony Chocolonely die online worden besteld. Maar wat is het verhaal achter het merk Wihabo? Hoe vang je al hun energie en hun plannen in een gedegen positionering? Een die ook richting geeft aan medewerkers en klanten?

ONZE AANPAK.

Samen met het management team en met het reclamebureau Circa 2 hebben we een merktraject doorlopen. Tijdens de werksessies werd al snel duidelijk dat Wihabo veel meer is dan een gemiddelde drukkerij. Zij maken bijzonder drukwerk mogelijk voor de massa. Bijvoorbeeld voor klanten van Tony Chocolonely of voor klanten van Tintelingen. Bijzonder drukwerk stelt de directe klanten van Wihabo in staat om het verschil te maken bij de uiteindelijke ontvanger. De merkessentie van Wihabo ligt in die meerwaarde.

Wihabo. Voor het WOW-effect!