Envida – Laat het gouden randje voelen

  • Activatie
  • Employer Branding
  • Identiteit
  • Strategie
  • Zorg
Gouden Randje Envida

De vraag

Van positionering naar communicatiestrategie

De opdrachtgever

Envida is de grootste zorgorganisatie van Zuid-Limburg, gericht op verpleeghuis- en wijkzorg. Envida biedt thuis alle hulp, verzorging en voorzieningen wanneer men op leeftijd is en moeite begint te krijgen met de dagelijkse dingen.

Mocht zelfstandig thuis wonen niet meer mogelijk zijn, is men van harte welkom in een van hun zorgcentra.

Onze aanpak

Geef je dag een gouden randje

De positionering van Envida ‘Geef je dag een gouden randje’  past bij deze Zuid-Limburgse organisatie. De uitdaging is om deze positionering te vertalen naar een interne en externe communicatiestrategie die invulling geeft aan wat dat gouden randje nu in de praktijk betekent voor de organisatie. Hoe zorg je dat de positionering steeds relevant blijft en de merkbelofte steeds sterker wordt in een snel veranderende omgeving?

De uitkomst

Laat het gouden randje voelen

Vanuit Arthur & Brent helpen we het marketing en communicatie team om hun uitingen te verbeteren. Laat het gouden randje steeds voelen in plaats van enkel zien. Concreet? We helpen o.a. de HR afdeling met employer branding (van kandidaat ervaring tot behoud van werknemers) en job marketing (sneller de juiste kandidaten bereiken), maar ook de ledenservice is een belangrijke schakel in het uitdragen van de positionering.

Tevens wordt een interne campagne opgestart, zodat medewerkers ook invulling durven te geven aan het gouden randje door o.a. het toekennen van meer beslissingsbevoegdheid.

 

Kitty Wilgers

Wij helpen je bij de positionering van jouw merk

Contact informatie Kitty Wilgers 06 218 385 60 Stuur een e-mail
Delen via LinkedIn