Envida – Laat het gouden randje voelen

Gouden Randje Envida

De opdrachtgever

Envida is de grootste zorgorganisatie van Zuid-Limburg, gericht op verpleeghuis- en wijkzorg. Envida biedt thuis alle hulp, verzorging en voorzieningen wanneer men op leeftijd is en moeite begint te krijgen met de dagelijkse dingen.

Mocht zelfstandig thuis wonen niet meer mogelijk zijn, is men van harte welkom in een van hun zorgcentra.

Onze aanpak

Geef je dag een gouden randje

De positionering van Envida ‘Geef je dag een gouden randje’  past bij deze Zuid-Limburgse organisatie. De uitdaging is om deze positionering te vertalen naar een interne en externe communicatiestrategie die invulling geeft aan wat dat gouden randje nu in de praktijk betekent voor de organisatie. Hoe zorg je dat de positionering steeds relevant blijft en de merkbelofte steeds sterker wordt in een snel veranderende omgeving?

De uitkomst

Laat het gouden randje voelen

Vanuit Arthur & Brent helpen we het marketing en communicatie team om hun uitingen te verbeteren. Laat het gouden randje steeds voelen in plaats van enkel zien. Concreet? We helpen o.a. de HR afdeling met employer branding (van kandidaat ervaring tot behoud van werknemers) en job marketing (sneller de juiste kandidaten bereiken), maar ook de ledenservice is een belangrijke schakel in het uitdragen van de positionering.

Tevens wordt een interne campagne opgestart, zodat medewerkers ook invulling durven te geven aan het gouden randje door o.a. het toekennen van meer beslissingsbevoegdheid.

 

Employer branding en Jobmarketing

Op dit moment wordt er nog hard gewerkt aan de nieuwe werkenbijenvida.nl website. Daarmee gaan we op korte termijn de employer branding strategie van Envida ook naar een hoger niveau tillen. Daarover binnenkort meer nieuws!

Jobmarketing

Terwijl we nog in voorbreidende fase zijn voor de uitrol van ons employer branding strategie zijn we al wel gestart met Jobmarketing via Social Advertising, zo bereiken het meest effectief de doelgroep. Ondanks dat de spelregels voor Social Advertising in de Zorg aangepast zijn door Meta (Facebook & Instagram)

Highlights
Op een gemiddelde campagne via Facebook voor een functie in de zorg:

  • 50 leads via Facebook-leadformulieren, deze potentiele kandidate worden telefonisch gescreend door Envida. 
  • De leads hebben geresulteerd in 20 gesprekken
  • Uiteindelijk zijn 2 kandidaten aangenomen
Kitty Wilgers

Wij helpen je bij de positionering van jouw merk

Bel Kitty 06 218 385 60 of Stuur een e-mail
Delen via LinkedIn
[class^="wpforms-"]
[class^="wpforms-"]