De vraag

Hoe passen we onze positionering toe?

De opdrachtgever

Envida

Envida is de grootste zorgorganisatie van Zuid-Limburg, gericht op verpleeghuis- en wijkzorg.  Envida biedt thuis alle hulp, verzorging en voorzieningen wanneer men op leeftijd is en moeite begint te krijgen met de dagelijkse dingen.

Mocht zelfstandig thuis wonen niet meer mogelijk zijn, is men van harte welkom in een van hun zorgcentra.

Geef je dag een gouden randje

ONZE AANPAK.

Aan de nog recentelijk geformuleerde positionering ‘Geef je dag een gouden randje’ is niet veel op aan te merken. Het past bij deze Zuid-Limburgse organisatie. Echter, deze positionering werd letterlijk 1 op 1 overgenomen, maar daadwerkelijk invulling geven aan wat dat gouden randje nu in de praktijk betekent voor de organisatie, dat was destijds bij de implementatie overgeslagen. Een positionering is meer dan een gouden randje verwerkt in het drukwerk of als bies op de kleding van de medewerkers. Een belofte moet je niet ergens opplakken, dat moet je DOEN.

 

De uitkomst

Laat het gouden randje voelen

Vanuit Arthur & Brent helpen we het marketing en communicatie team om hun uitingen te verbeteren. Laat het gouden randje steeds voelen in plaats van enkel zien. Concreet? We helpen o.a. de HR afdeling met employer branding (van kandidaat ervaring tot behoud van werknemers) en job marketing (sneller de juiste kandidaten bereiken), maar ook de ledenservice is een belangrijke schakel in het uitdragen van de positionering.

Tevens wordt een interne campagne opgestart, zodat medewerkers ook invulling durven te geven aan het gouden randje door o.a. het toekennen van meer beslissingsbevoegdheid.

 

 

 

Wij helpen je bij de positionering van jouw merk

Whitepaper fusies aanvragen