Scherpe blik

Trap het jaar af met een inspirerende merksessie.
We nemen je mee in de laatste inzichten over identiteit, strategie, activatie en employer branding.

Goede voornemens voor jouw merk

Om het nieuwe jaar te starten met een scherpe blik, zoomen we in op verschillende aspecten van je merk. In twee uur geven we je merk een bliksem analyse en stel jij vast of je klaar bent om in 2022 je goede merkvoornemens waar te maken.
Wat gaan we doen?

Identiteit

- Check: wanneer is het tijd om met je merkidentiteit aan de slag te gaan? Leg je merk langs de meetlat en herken de signalen. 
- De positieve impact van een uitgesproken merkpersoonlijkheid. 

Strategie

- Van plan van aanpak op één A4: de Communicatie Strategie Canvas.

Activatie

- Hoe kan online activatie je merk versterken?: cases en antwoorden.

Employer branding

- Wat is jouw imago als werkgever? En werf je daarmee de juiste mensen?
 
Na de sessie is tijd om na te praten, met elkaar en met ons.

* Mochten de sessies door beperkende maatregelen niet op locatie door mogen gaan dan zullen alle sessies online zijn op genoemde data en tijden.