De vraag

Hoe maken we onze complexe boodschap helder en zichtbaar?

De opdrachtgever

F-FORT

F-Fort timmert al een aantal jaren zeer succesvol aan de weg. De consultants van F-Fort begeleiden organisaties met een verandervraagstukken op het gebied van innovatie, duurzaamheid of samenwerking. En dat doen ze specifiek vanuit inkoop of facilitair management. Specialisten in hun vakgebied met veel ervaring bij zowel overheden als profit en non-profit organisaties. 

Zoals bij veel dienstverlenende organisaties lag hun focus bij hun klanten en niet op de communicatie van hun eigen merk en verhaal. Arthur & Brent hielp hen om hen om hun positionering aan te scherpen, het verhaal krachtiger te maken en hun visuele identiteit op te frissen.

ONZE AANPAK.

De consultants van F-Fort zijn samen met ons aan de slag gegaan met hun merk. In een workshop legden we focus op de gedeelde waarden, kennis, en aanpak. Zo werd zichtbaar waar het merk F-Fort voor staat en waar het voor gaat. Op basis daarvan hebben we de positionering aangescherpt en en nieuw overkoepeld merkverhaal neergelegd.

De uitkomst

VERANDERING VRAAGT F-FORT

F-Fort helpt verandering op gang brengen. Dat is de rode draad in alle trajecten waarbij F-Fort haar kennis inzet voor haar kanten. Complexe transities waarbij het team van F-Fort de juiste specialisten op de juiste plek zet om een hele organisatie in beweging te brengen: verandering vraagt F-Fort.

Op basis van deze merkessentie, konden alle specialismen aanhaken en hun proposities op een logische manier verbinden met het merk.

 

Het resultaat

FOTOGRAFIE & VISUALISATIE

F-Fort kreeg een nieuwe uitstraling in de vorm van een nieuwe visuele identiteit,  fotografie,  website en presentaties. De nieuwe identiteit past weer bij de professionele werkwijze en het gedreven team. Klaar voor de volgende groeifase.

Whitepaper fusies aanvragen