Maak van zzp’ers in de zorg jouw collega’s!

De zzp-markt komt op drift nu het verbod op schijnzelfstandigheid per januari 2025 gehandhaafd gaat worden. Hoog tijd dus om zzp’ers ervan te overtuigen om bij jouw organisatie in dienst te treden.

Speel in op de veranderingen met employer branding

Met employer branding richt je je op het opbouwen en promoten van een werkgeversmerk voor jouw organisatie. Je maakt zichtbaar waar je organisatie als werkgever voor staat en welke ambities en overtuigingen je hebt. Dit geeft zowel potentiële als huidige medewerkers de kans om te bepalen hoe ze in je organisatie passen en hieraan een waardevolle bijdrage kunnen leveren.

Een sterk werkgeversmerk is niet alleen van belang voor het behoud van bestaande collega’s. Het is namelijk ook een essentieel middel om succesvol te zijn in het in huis halen van talent. En als er al talentvolle zzp’ers voor je neus staan, wat doe je dan? Dan overtuig je ze van waar jij als werkgever voor gaat en staat.

Alex Abrahams Staand

Bouwen aan een sterk werkgeversmerk? Alex helpt je verder

Bel Alex 06 45 44 01 02 of Stuur een e-mail

Maak het verschil met internal branding

Spreek het talent aan dat nu al voor je neus staat! Practice what you preach: Zijn huidige zzp’ers zó enthousiast over jouw organisatie? Dan zullen zij eerder de overstap naar loondienst willen maken.

Tip: Zet medewerkers in loondienst in, om twijfelende zzp'ers te werven. Je huidige collega’s maken dan in feite de eerste voorselectie: zij willen ook graag een collega die gekwalificeerd en gemotiveerd is!

Werk aan jouw jobmarketing

Waar je je met employer branding richt op je werkgeversmerk, focus je met jobmarketing op het promoten van specifieke vacatures. Er wordt vaak gedacht dat het bij jobmarketing alleen gaat om goede vacatureteksten of om het sturen van prikkelende berichtjes op LinkedIn. Dit is echter bij lange na niet meer voldoende. Je dient je doelgroep op het juiste moment te bereiken en te overtuigen van jouw organisatie!

Wij nemen altijd het hele pakket onder de loep. Wij kijken met een strategische blik naar marketingtechnieken en -kanalen die jij in kunt zetten om je te onderscheiden van concurrenten op de markt. Hiermee pak jij de aandacht van toekomstige én huidige medewerkers.

Duik in de data!

Zet jij al jobmarketing in om nieuwe collega’s te werven? Maar krijg je die vacature niet gevuld? Vraag de gratis quickscan en kom binnen 3 dagen te weten wat er mist!

  • Op welke platformen worden je vacatures uitgezet?
  • Raken je vacatureteksten de potentiële kandidaat?
  • Is je sollicitatieproces efficiënt én effectief?
  • Wat zijn de gemiddelde kosten per (aangenomen) sollicitant?
duiken in je data

Onze succesvolle cases in de zorg

Lars Wonnink Staand

Start nu nog met jouw jobmarketingstrategie.

Bel Lars 06 53 720 716 of Stuur een e-mail