Als huisartsenpost ben je een belangrijke schakel voor de continuïteit van niet-uitstelbare huisartsenzorg. Hier zijn altijd nieuwe mensen voor nodig. Met slimme jobmarketing campagnes werf je geschikte kandidaten en vul je in no-time je vacatures.
Dankzij de juiste communicatie vonden wij in een half jaar 28 van de 30 triagisten. Een landelijk record! In perspectief: de jaren daarvoor wierven we maar rond de 15 kandidaten per jaar.
— HAP Oost-Brabant
Jobmarketing voor triagisten - jaarlijks worden er zo’n 30 triagisten gezocht. Wij hadden een succesvolle zoektocht naar de poortwachter van de huisartsenposten met onze slimme online marketing campagnes.
Binnen de eerste 6 maanden waren er al 28 triagisten in opleiding gestart! Weten hoe? Lees het in onze case!
Afgelopen jaren hadden veel organisaties een personeelstekort - sommige hebben dit nog steeds - waarbij enkele opzoek zijn naar één nieuwe collega en andere continue blijven werven naar personeel. Dit maakt het voor sommige organisaties lastig om de geschikte kandidaat te vinden want iedereen vist uit dezelfde vijver! Maar met slimme campagnes is het mogelijk om elke vacature te vullen - ook de doorlopende vacature(s)!
Voordat het hele arsenaal aan marketingtools uitgerukt kan worden, gaan we eerst het gesprek aan om inzichtelijk te maken waar de wensen en verbeteringen liggen. Zowel op korte als lange termijn. Door onze ervaring weten wij wat het werken bij een HAP zo aantrekkelijk maakt. Ook wanneer een functie bij iemand past of waarom juist niet. Maar kan jouw organisatie dat ook uitdragen?
Kortom, doelstellingen bepalen en slimme campagnes ontwikkelen om jouw organisatie zo aantrekkelijk mogelijk te maken voor dé geschikte kandidaat. Wij kijken verder dan alleen een mooie advertentie, wij zorgen ervoor dat jouw organisatie eruit springt en het onboarding proces optimaal verloopt.