Van latent naar sollicitant
Pedagogisch medewerkers hebben de werkgevers voor het uitkiezen, maar wij weten ze te overtuigen. Met slimme jobmarketing bereiken we de 95% die niet actief zoekt.
Bijna alle kinderopvangorganisaties zijn op zoek naar pedagogisch medewerkers. Maar zo’n 95% van de doelgroep is latent werkzoekend. Ze kijken niet actief op vacaturesites, maar scrollen wel door hun tijdlijn. Precies daar bereiken wij ze – en maken we ze enthousiast om te solliciteren.
Voor één van onze klanten zorgen wij structureel voor ruim 250 nieuwe kandidaten per maand. Hoe? Met slimme jobmarketing via Facebook, Instagram en LinkedIn. Campagnes die herkenbaar zijn, dichtbij voelen en direct relevant zijn. We spelen in op wat pedagogisch medewerkers belangrijk vinden. Met gerichte targeting, duidelijke landingspagina’s en voortdurende optimalisatie veranderen we latent werkzoekenden in sollicitanten.
Onze campagnes leveren een constante stroom van kandidaten op. Dat zorgt niet alleen voor aantallen (kwantitatief), maar ook voor kwaliteit. De instroom is stabiel en voorspelbaar, waardoor er ruimte ontstaat om kritisch te selecteren en de beste matches te maken.
Zo blijft de bezetting op orde, ontstaat rust in de organisatie en groeit het werkgeversmerk mee met elk succes.