Thuisbasis Brabant

Een sterk verhaal voor een groeiende zorgcoöperatie

Thuisbasis Brabant had al een stevige merkbasis: een heldere visie en duidelijke waarden die de coöperatieleden met elkaar delen. De aangescherpte positionering van Thuisbasis Brabant en hun nieuwe merkverhaal zijn het begin van een volgende groeifase.

Opdrachtgever

Thuisbasis Brabant is een coöperatie van zorg zzp-ers. Ze bieden kleinschalige en persoonlijke zorg vanuit een samenwerkend collectief. De coöperatie is in 10 jaar tijd uitgegroeid tot een krachtig collectief van thuiszorg teams en zorglocaties. Maar om zorg te kunnen leveren op de manier die ze voor ogen hebben, is de ambitie om verder te groeien.

Vraag

Hoe zorgen we dat ons merk en ons verhaal weer passen bij onze organisatie en ambities?

Onze aanpak

Thuisbasis Brabant had al een stevige merkbasis: een heldere visie en duidelijke waarden die de coöperatieleden met elkaar delen. Met een kleine groep leden zijn we daarom in een merksessie aan de slag gegaan met de ambitie van het merk. Zo werd snel helder waar de groeipijn zat. 

Aangescherpte positionering en nieuw merkverhaal
De aangescherpte positionering van Thuisbasis Brabant en hun nieuwe merkverhaal zijn het begin van een volgende groeifase. Door een sterke merkpersoonlijkheid te creëren, is de toon en de manier waarop het merk kan worden uitgedragen tastbaar geworden. Zo kan het merk verder uitgroeien en zich onderscheidend en herkenbaar presenteren naar alle verschillende doelgroepen.

Communicatiestrategie
De nieuwe communicatiestrategie geeft handvatten aan de uitvoering voor het komende jaar. Met lef en daadkracht maar ook flexibiliteit, zoals past bij een zorgcoöperatie waar de mensen en de zorgverlening altijd op nummer 1 staan.

Kitty Wilgers

Ook op zoek naar een stevige merkbasis? Neem contact op!

Bel Kitty 06 218 385 60 of Stuur een e-mail
Delen via LinkedIn