Schermafbeelding 2018-01-21 om 19.44.39

Rebranding aannemersbedrijf FPH

Afgelopen jaar heeft Arthur & Brent samen met de directie van aannemersbedrijf FPH Ploegmakers gewerkt aan de positionering van dit bedrijf. Het aannemersbedrijf in weg- en waterbouw is al 30 jaar actief en telt zo’n 50 medewerkers. Projecten zijn onder ander de verbreding van de Zuid-Willemsvaart tussen ’s-Hertogenbosch en Veghel, de infrastructuur in De Groote Wielen  en diverse dijkverzwaringen in het rivierengebied.

Ondanks de grote projecten die zij landelijk uitvoeren, is het bedrijf nog een vrij onbekende speler. De vraag was om te werken aan een betere profilering van het bedrijf. Arthur & Brent heef het bedrijf begeleid in het kiezen van de juiste richting voor het merk met een bijbehorende communicatiestrategie.

Samen met medewerkers is een merktraject doorlopen. Hieruit is een positionering voortgekomen, die is samengevat in de merkessentie ‘Dat maken wij’. Ook hebben we voorgesteld het oude merk ‘FPH Ploegmakers’ te veranderen in ‘FPH’. Een naam die niet alleen beter past bij de beoogde koers, maar ook bij de beleving in de markt.

Samen met AMP/GO is een nieuwe visuele identiteit ontwikkeld en uitgerold in vele middelen, zoals website, kleding, bestickering materieel, promofilm, introductieboekje etc. Kijk voor meer informatie op www.fphploegmakers.nl.