• TOny chocoloney person
  • Foto 15-11-17 15 21 50
  • Schermafbeelding 2017-11-16 om 14.27.45
  • Tinteling

Wihabo. Voor het wow-effect!

Merktraject leidt tot heldere positionering

Begin 2017 werd Arthur & Brent gevraagd om het managementteam van deze Brabantse drukkerij te ondersteunen in hun plan voor de toekomst. Zij zijn de laatste jaren sterker en sterker geworden, terwijl de crisis en de ontwikkelingen in de branche anders doen verwachten. Door ondernemerschap en het maken van de juiste keuzes op het juiste moment is Wihabo een grote speler in Nederland geworden. Zo realiseren zij de gepersonaliseerde repen van Tony Chocolonely die online worden besteld. Maar wat is het verhaal achter het merk Wihabo? Hoe vang je al hun energie en hun plannen in een gedegen positionering? Een die ook richting geeft aan medewerkers en klanten?

Samen met het management team en met het reclamebureau Circa 2 hebben we een merktraject doorlopen. Al snel werd duidelijk dat Wihabo veel meer is dan een gemiddelde drukkerij. Zij maken bijzonder drukwerk mogelijk voor de massa. Bijvoorbeeld voor klanten van Tony Chocolonely of voor klanten van Tintelingen.

En bijzonder drukwerk stelt de klanten van Wihabo in staat om het verschil te maken bij de ontvanger. De merkessentie van Wihabo is daar gevonden. Wihabo. Voor het wow-effect!

  • Wihabo
  • Branding en positionering
  • communicatie strategie
Project →