IMG_0705

Ontwikkeling groenconcept

Green your day

Tijdens shows en demonstraties in het land zien liefhebbers van groen, zoals groenstylist Romeo Sommers, regelmatig hetzelfde beeld. Iedereen wordt blij van bloemen en planten, maar men vindt het moeilijk om zelf ermee aan de slag te gaan. Bloemen en planten worden vooral als last gezien. En dat is jammer en onnodig. Groen is niet moeilijk!

Daarom hebben diverse partijen, waaronder Arthur & Brent,  de handen ineen geslagen om de consument te helpen en te inspireren. Hieruit is ‘Green your day’ ontstaan. Green Your Day wil mensen prikkelen en laten ervaren dat groen ook leuk kan zijn door samen aan de slag te gaan. Groen is simpel, verrassend en maakt je blij: een beleving.

De ambitie is om hèt laagdrempelige cross-mediale groeninspiratie platform te worden voor de consument (nationaal en internationaal) met een praktische doorvertaling naar productbeschikbaarheid:  “I want it now”

Succesvolle operatie
Green Your Day begint een betrouwbaar en herkenbaar merk te worden richting de doelgroep. Online zijn reeds 8500 Facebookvolgers, zijn de inspiratiefilmpjes op youtube bijna 1 miljoen keer bekeken en zijn er meer dan 2500 nieuwsbrief abonnees. Ook zijn er samenwerkingsverbanden met diverse interessante partners, zoals Margriet Magazine.

Propositie richting consumenten
Wij laten mensen op een eenvoudige wijze zien hoe je zelf de mooiste creaties met groen kunt maken voor in huis, balkon of terras.

Propositie richting producenten/kwekers
Bereikbaar maken van kwalitatief hoogwaardige content waarin de eigen producten de hoofdrol spelen. Niet alleen in te zetten richting de eindconsumenten, maar ook richting de eigen zakelijke relaties.

Kijk voor meer informatie op www.greenyourday.nl en www.facebook.com/greenyourday.

Online inspiratie 1IMG_5235

  • Green your Day
  • september 2013
  • Branding en positionering
  • Communicatie
  • Strategie
Project →