Margriet winter fair

Merk activatie Margriet Winter Fair

Campagnefilm

Op verzoek van Sanoma Nederland heeft Arthur & Brent een campagnefilm gerealiseerd voor Margriet Winter Fair. Dit grootste winterfestival van Nederland met maar liefst 70.000 bezoekers wordt vanaf 2017 in de Brabanthallen ‘s-Hertogenbosch georganiseerd. Dit na 25 edities in de Jaarbeurs in Utrecht. Een grote stap voor de organisatie. En misschien zelfs nog wel een grotere stap voor haar bezoekers. Vandaar dat onder andere is ingezet op een campagnefilm, waarbij de waarden van de stad ‘s-Hertogenbosch en de waarden van Margriet Winter Fair aan elkaar worden gekoppeld. Enerzijds moet het de bewoners van de stad trots maken dat deze beurs kiest voor ‘s-Hertogenbosch. Anderzijds moet de film verleiden om naar de beurs in deze stad in Brabant te komen.

Het resultaat is samen met productiebureau Smart Media Productions gerealiseerd en werd direct positief ontvangen. De film is  zelfs de openingsfilm tijdens de Fair.

 

 

  • Sanoma Nederland
  • merk activatie
  • storytelling
  • productie
  • campagne film
Project →