strapline header Arthur1

Het verhaal van Arthur & Brent

Arthur & Brent. Twee persoonlijkheden. Geinspireerd op De Gruyter Fabriek. Want daar zijn we gestart met ons strategisch marketing en communicatie bureau. Arthur was in de jaren ’30 de reclameman van De Gruyter en bedacht o.a. het snoepje van de week en de 10% korting op de volgende aankoop. Voor die tijd erg vooruitstrevend. Arthur is inmiddels eeuwig 53 jaar en vanwege zijn gedegen aanpak onze inspiratiebron.

Brent is het recalcitrante neefje van Arthur. Brent is eeuwig 36 jaar en erg van de nieuwe ontwikkelingen op marketing en communicatie gebied. Hij is een echte merkdenker en niets is hem te gek. ‘Eerst doen, dan zien we daarna of het gewerkt heeft of niet. Niet eerst van die blokkades voor onszelf opwerpen,’ aldus Brent.

Arthur en Brent vormen een goede twee-eenheid en samen zitten ze in het DNA van ons bureau. We houden beide heren graag levend, dus wie weet komt u ze een keer tegen.

  • branding en positionering
  • strategie
  • marketing
  • communicatie