stapline header tosti

Volgens Arthur & Brent

Merkpositionering ‘Welkom thuis, Jheronimus!’ genomineerd voor Brabantse Communicatieprijs

Door Geplaatst in - Nieuws op 13/2/2017 0 Opmerkingen 1 002_bymarjo__1102_JB500_8028

‘Welkom Thuis, Jheronimus!’-merkpositionering, communicatiestrategie en -uitvoering van het nationaal evenement Jheronimus Bosch 500 is genomineerd voor de BONK, dé communicatieprijs van Brabant. De uitvoering ervan was in handen van strategisch marketing- en communicatiebureau Arthur & Brent.

Welkom thuis, Jheronimus!

De missie van het Boschjaar 2016 luidde ‘Jheronimus Bosch voor altijd verbinden aan zijn stad ‘s-Hertogenbosch’. Deze werd tastbaar gemaakt  middels de slogan ‘Welkom thuis, Jheronimus!’, bedacht door Marcel Ploegmakers, partner bij Arthur & Brent. De slogan geeft de kern weer van de ontwikkelde communicatiestrategie en speelde een belangrijke rol in het creëren van draagvlak voor het nationale evenement Jheronimus Bosch 500.

Arthur & Brent zorgde in opdracht van stichting Jheronimus Bosch 500 2 jaar lang voor het bewaken van het merk Jheronimus Bosch en de algehele communicatie rondom het Boschjaar. “We waren medeverantwoordelijk voor de uitrol van de strategie naar de dagelijkse praktijk. We kijken dan ook met veel plezier terug op twee drukke jaren vol presentaties, workshops, vergaderingen, productontwikkelingen en successen vieren. De stad werd aangekleed, het programmaboekje werd ontwikkeld en de website werd gerealiseerd. Pers/media werden geïnformeerd, de nieuwbrieven werden verstuurd, de website werd actueel gehouden en alle social media kanalen werden ingezet,” aldus Marcel Ploegmakers.

Over De Bonk
Communicatieclub Bourgondië reikt dit jaar voor de 21e keer de communicatieprijs van Brabant uit. In Brabant wordt door bureaus en professionals met hun opdrachtgevers heel goed en bijzonder werk gemaakt. Werk dat het verdient om in de spotlight gezet te worden. Zodat we er met elkaar over kunnen praten, inspireren en leren. Leren van het beste dat je vakgenoten gemaakt hebben. Leren van de feedback die je als maker krijgt van je vakgenoten. Wij allemaal: van talentvolle junior tot ervaren senior.

Van de 39 inzendingen zijn er 13 genomineerd voor de Bonk. Zij zijn verdeeld over de categorieën Corporate Communicatie/intern, Corporate Communicatie/extern, Marketingcommunicatie/reclame,  Marketingcommunicatie/activatie & promoties, Design, Interactief Digitaal en Sociale media, Events & Media en Beeldcommunicatie. De winnaars worden bekend gemaakt op donderdag 16 februari in het Blue Collar Hotel in Eindhoven.

 

Er kunnen geen opmerkingen (meer) geplaatst worden.