Volgens Arthur & Brent

Een nieuwe fase voor Arthur & Brent?

Door Geplaatst in - Blog op 20/1/2016 0 Opmerkingen

‘Ik ga een nieuwe fase in’. Als een kennis je dat toevertrouwt aan de bar of de buurvrouw je begroet met deze mededeling, dan schieten er meer vragen door je hoofd dan dat je iets te weten bent gekomen. Grootse plannen, nieuwe baan, een verhuizing? Een nieuwe fase klinkt als een toekomstbelofte, als een goed voornemen.

Nu gaat Arthur & Brent verhuizen. Maar dat is niet wat we bedoelen als we het over een nieuwe fase. Al hangt het wel samen.

Er komt een beweging op gang dat bureaus niet factureren op basis van declarabele uren, maar dat er wordt betaald voor de meerwaarde van de verrichte werkzaamheden. Dat betekent: geen standaard offertes meer met ingeschatte uren, opgeleverde middelen en uit te voeren advies. Maar antwoord op de vragen ‘Wat gaan we voor je betekenen?’ ‘Wat is de meerwaarde daarvan?’ en ‘Wat is dat waard?’.

Eigenlijk heel logische vragen die ons terugbrengen naar de kern van het werk. Geen loze beloften, geen holle frasen, maar acties die een verschil maken. Logisch, maar gelijktijdig ook spannend, want hoe meet je dit? Hoe hang je een waarde aan het verschil? Maar dat weerhoudt ons er niet van om te snuffelen aan deze aanpak. We willen die uitdaging wel aangaan, met in het achterhoofd dat we dat verschil kunnen maken.

En dan die verhuizing. Daarover de volgende keer meer. Maar denk aan synergie, totale processen en krachten bundelen. Kortom, we gaan een nieuwe fase in!

Arthur

Arthur & Brent is een strategisch marketing communicatie bureau. Onze focus ligt op branding, strategie en positionering. Arthur & Brent vormt een netwerk met andere specialisten om haar klanten full-service dienstverlening op het hoogste niveau te bieden.

Er kunnen geen opmerkingen (meer) geplaatst worden.